niedziela, 16 sierpnia 2015

Rozdział 6.

Obudziłam się z bólem głowy. Zerkałam na zegarek, 6:20.Zeszłam do kuchni w celu znalezienia jakiś tabletek.Kiedy znalazłam tabletki wzięłam jedną i popiłam wodą.Wróciłam na górę i zastałam w pokoju już nie śpiącego Nialla.
-Co się stało że już nie śpisz?-zapytałam blondyna
-Nie umiem spać-odpowiedział a ja się położyłam obok niego wtulając się w jego tors
-To ja pójdę wziąć prysznic-wstałam i podeszłam do plecaka i wzięłam ubrania po czym poszłam do łazienki.Wzięłam prysznic i założyłam ciuchy.Włosy zostawiłam rozpuszczone i nałożyłam na nie mój ulubiony wianek.Wyszłam z łazienki i usiadłam na łóżko i zaczęłam przeglądać telefon.
-Pięknie wyglądasz-powiedział do mnie Niall, pocałował w policzek i poszedł do łazienki
-Dziękuję-wyszeptałam prawie niesłyszalnie
Kiedy blondyn wyszedł z łazienki postanowiliśmy zrobić dla wszystkich śniadanie.
-Co sobie życzysz do jedzenia?-spytał Niall
-Naleśniki!-krzykłam uradowana po czym blondyn się zaśmiał
-To ja już będę robił ale ty obudź ich-powiedział z śmiechem Niall po czym poszłam na górę wszystkich budzić.Pierwszy był pokój Liama i Danielle.
-Wstawać! Zwiedzać!-Krzyk łam im nad głowami
-Boże po kim ty masz ten krzyk-powiedziała Danielle po czym przewróciła się na drugi bok
-Robimy z Horanem naleśniki dla was za 20 minut macie być na dole-powiedziałam z śmiechem i wyszłam.Następny był Harry.Weszłam i skoczyłam na niego.
-Louis to nie jest zabawne zejdź ze mnie!-krzyknął Harry
-To Katrin za 20 minut na dole-powiedziałam i wybuchłam śmiechem
-Dzień dobry-powiedział dał mi buziaka w policzek po czym poszedł do łazienki.I tak też zrobiłam z innymi pokojami.Po 20 minutach wszyscy byli na dole a Niall nakrywał do stołu.
-Naleśniki!-krzyknął Harry i zasiadł do stołu.Kiedy wszyscy zjedliśmy naleśniki Liam i Danielle zgłosili się do zmywania.
-Może chcesz pójść ze mną na spacer?-zapytał Niall uśmiechając się do mnie.
-Oczywiście-odwzajemniłam uśmiech po czym wyszliśmy
Spacerowaliśmy ulicami Londynu, oczywiście co chwile fani podbiegali ale co ja poradzę.
-To jakie masz plany na wakacje?-zapytał Niall po kilkuminutowej ciszy
-Pewnie pojadę do rodziców z Michaelem a później nie wiem sama-powiedziałam i spuściłam głowę w dół-a ty ?\
-Pojadę odwiedzić rodziców i planujemy z chłopakami jechać na wakacje do Chorwacji może chciałabyś pojechać z nami?-zapytał i popatrzał mi w oczy
-Pewnie że bym chciała-odpowiedziałam i wtuliłam się w niego
-Jedziemy na miesiąc za tydzień -uśmiechnął się w moją stronę cwaniacko
-Musze się spakować -powiedziałam po czym zaśmiałam się
-A potem jak wrócimy mam dla ciebie niespodziankę
-Jaką?-zapytałam zdziwiona
-Niespodzianka-uśmiechnął się Niall, objął mnie ramieniem i ruszaliśmy w stronę domu.
Kiedy weszliśmy zaczęła dzwonić mi komórka wyjęłam ją z kieszeni i spojrzałam na wyświetlacz.Dzwoniła Nelly
-Hej Nelly co tam?-zapytałam wesoło
-No Hej może się spotkamy za 5 minut w parku?
-No okej to do zobaczenia za 5 minut-powiedziałam i rozłączyłam się
-Wychodzisz gdzieś?-zapytał Niall z rozpaczą
-Tak umówiłam się z Nelly za 5 minut w parku-powiedziałam dałam buziaka w policzek blondynowi po czym wyszłam z domu i udałam się w stronę parku.Kiedy weszłam do niego na ławce siedziała Nelly
-Hej -powiedziałam a ona wstała i się do mnie przytuliła
-Musze ci coś ważnego powiedzieć-powiedziała a po jej policzku spłynęła łza.


-----------------------------------------------------------------------
2 komentarze i następny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz