sobota, 15 sierpnia 2015

Rozdział 4.

Obudziłam się o 10.
-No to se pospałam-pomyślałam
Obok mnie nie było nikogo więc pewnie Niall się już obudził.Poszłam do pokoju gościnnego i wyjęłam z plecaka rzeczy do przebrania i szłam w stronę łazienki.Wzięłam chłodny prysznic, zmyłam wczorajszy makijaż,  przebrałam się założyłam zegarek na rękę  i podążyłam do kuchni.Weszłam do kuchni i na blacie leżały naleśniki i karteczka.

SMACZNEGO
Twój Harry xx


Wzięłam naleśniki i poszłam do salonu gdzie siedziała cała ekipa.Oczywiście zabrakło dla mnie miejsca na a jak więc usiadłam Haremu na kolana i szepnęłam  mu do ucha "dziękuje"
-Cześć Katrin-powiedzieli chłopcy równocześnie i uśmiechnęli się do mnie
-Witam odpowiedziałam tym samym i zaczęłam jeść.Kiedy zjadłam wstałam z kolan Harrego i poszłam odnieść naczynia. Do kuchni wpadł Horan
-ślicznie wyglądasz-powiedział do mnie Niall i przytulił mnie od tyłu kładąc mi głowę na ranieniu
-Dziękuje-zarumieniłam się- Oddam ci zaraz twoją koszulkę
-Nie musisz zatrzymaj ją-powiedział cmoknął mnie w policzek i wyszedł. Cały Horan. Poszłam do pokoju i wzięłam plecak.
Weszłam do salonu
-Ja się będę zbierać-powiedziałam po czym wszyscy na mnie popatrzyli
-Nigdzie nie idziesz -powiedział Louis-zabieramy się do wesołego miasteczka wieczorem
-Dobrze pójdę ale tylko pójdę do domu po jeszcze jakieś rzeczy dobrze?-zapytałam z słodkimi oczkami
-To spakuj więcej tych ubrań, nie wiadomo  na jak długo nas nie wypuszczą -zaśmiała się Danielle
-Pojadę was odwieźć spakujecie się i wieczorem po was przyjedziemy-powiedział Liam po czym wstał i poszedł założyć buty
-Do wieczora!-krzyknęłam i wyszłam z Liamem i Danielle
Weszliśmy do auta i ruszyliśmy do domu.Pod budynkiem pożegnaliśmy się z Liamem i poszliśmy z Danielle do windy.
-A ty coś ten tego z Harrym?-zapytała Danielle z poważną miną
-Nie Danielle no coś ty! tylko przyjaźń-powiedziałam-poza tym powiedziałabym ci -uśmiechnęłam się
-No ja myślę-zaśmiała się .
Wyszłyśmy z windy i podążałyśmy do naszego apartamentu
Pobiegłam do pokoju i zaczęłam dodawać jakieś rzeczy jeszcze do plecaka.Kiedy się spakowałam dostałam SMS od Nialla


Jak tam pakowanie?
Niall xx


Odpisałam

Już jestem spakowana o której będziecie? :*
Katrin xx

po chwili dostałam odpowiedź


o 17 księżniczko:**
Niall xx

Spojrzałam na zegarek 16.30.postanowiłam się przebrać, podeszłam do szafy i z ubraniami poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic i ubrałam się.Zrobiłam zdjęcie w lustrze i wrzuciłam na Instagrama. Przyszło mi od  razu 1000 powiadomień i zerknęłam na komentarze.Był tam komentarz od Nialla "czekamy księżniczko".Włożyłam telefon do kieszeni i zeszłam na dół.Byli tam chłopcy .
Podszedł do mnie Niall objął mnie i pocałował w policzek szepcząc mi na ucho "też murze z tobą zrobić zdjęcie" zaśmiałam się i podeszli chłopcy się ze mną przywitać.
-Możemy jechać -powiedziałam i chwyciłam za plecak którego zawiesiłam na plecy lesz Niall po chwili mi go zdjął i powiedział że mi poniesie.
-Podjedziemy jeszcze do nas abyście sobie rzeczy odłożyły-oznajmił Zayn
Przytaknęliśmy i pojechaliśmy do chłopaków.
Kiedy weszliśmy poszłam do pokoju gościnnego ale Niall złapał mię za rękę i pociągnął do swojego.tam odłożył moją torbę.
-Czyli mam spać w tobą-popatrzałam na niego i uniosłam brew ku górze
-Dokładnie tak-uśmiechnął się cwaniacko i poruszył brwiami ja się zaśmiałam i ruszyliśmy do salonu.Na kanapie siedzieli chłopcy i były jeszcze Eleanor i Perrie.
-Cześć- powiedziałam i ściskałam się z nimi
-to jedziemy -powiedział Louis całując Eleanor w policzek
-Jak wy słodko razem wyglądacie-powiedziałam
-Bo to my - powiedział Louis i pocałowali się w usta
Niall,Katrin,ja i Danelle i Harry jedziemy razem-powiedział Liam
-To my pojedziemy razem-powiedział Zayn
Poszliśmy do aut i zajęłam miejsce na środku z tyłu, po prawej siedział Harry a po Lewej Niall.Liam prowadził a Danielle siedziała koło niego.Cała droga minęła w ciszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz