sobota, 15 sierpnia 2015

Rozdział 1.

Jestem Katrin Kelly mam brata Michaela który o mnie dba i wspaniałych przyjaciół.Rodzice mieszkają w Kanadzie a ja z Michaelem przenieśliśmy się do Londynu.Michael studiuje prawo i gra na gitarze a ja chodzę o szkoły z moimi przyjaciółmi Piterem i Nelly.Poza tym tańczę oraz mieszkam z Danielle Peazer,Kiedy okazało się że dostałam się do zespołu musiałam przyjechać do Londynu i zamieszkać z jedną z tancerek i trafiło na Danielle,Dobre się z nią dogaduje i dzięki niej poznałam One Direction.
Właśnie wstałam dopiero z łóżka,Była 6:30, Musiałam się zbierać ponieważ na 8:30 było zakończenie roku szkolnego a o 8 przychodzili po mnie Nelly z Piretem. Wreście wakacje.
Podeszłam do szafy i zaczęłam szukać czegoś na zakończenie kiedy wybrałam ubrania poszłam do łazienki,wzięłam chłodny prysznic po czym ubrałam się.Włosy zostawiłam rozpuszczone tylko je wysuszyłam i wyprostowałam, zrobiłam lekki makijaż czyli podkład, kreski i balsam do ust.Następnie poszłam do kuchni by zjeść śniadanie tam przywitała mnie Danielle.
-Dzień Dobry-powiedziała z uśmiechem
-Cześć-podeszłam do niej i dałam buziaka w policzek
-Tam masz śniadanie-uśmiechnęła się do mnie i wskazała na stolik w salonie na którym stały tosty i herbata.
-Jesteś kochana-odwzajemniłam uśmiech, usiadłam na kanapę i zaczęłam jeść
-O której kończysz?-zapytała Danielle siadając obok mnie z kubkiem kawy
-O 10 a co?-zapytałam
-Idę o 9 do chłopców wpadniesz?-popatrzała na mnie z nadzieją
-No wpadnę wpadnę -uśmiechnęłam się po czym wróciłam do jedzenia.Kiedy skończyłam jeść spojrzałam na zegarek, 7.40.Nie jest źle, poszłam pozmywać naczynia i pobiegłam jeszcze do mojego pokoju po telefon.Zeszłam na dół i akurat usłyszałam pukanie.Otworzyłam drzwi i ujrzałam Nelly i Pitera.
-Cześć-powiedzieli razem i uśmiechnęli się do mnie
-No hej- podeszłam do każdego i go przytuliłam.
-Danielle ja wychodzę!-krzykłam
-Pa kochana-odkrzyknęła i wyszłam
Jechaliśmy windą na dół i wyszliśmy z budynku.Po drodze dużo rozmawialiśmy o tym co będziemy robić w wakacje. W końcu doszliśmy do szkoły i poszliśmy do sali naszej klasy.Wszyscy już tam byli.Po 5 minutach zjawiła się nasza wychowawczyni i poszliśmy na apel.Po godzinie wreście się skończył.Wróciłam jeszcze do klasy po telefon. 1 wiadomość od Harrego


Przyjadę po ciebie
Harry xx


Po odczytaniu wiadomości wyszłam ze szkoły.Pod szkołą stali Nelly i Piter. Pożegnałam się z nimi i powiedziałam że napisze jak najszybciej po czym poszłam na parking.Stał tam Harry opierający się o auto w ciemnych okularach. Uśmiechnęłam  się  pod nosem i podeszłam do niego.
-Witam piękna-Harry się uśmiechną na mój widok po czym podszedł i pocałował mnie w policzek.
-No witam- odwzajemniłam uśmiech po czym Harry otworzył mi drzwi od auta a ja grzecznie do niego wsiadłam.
-Harry możemy jeszcze jechać do mnie?-zapytałam loczka jak wszedł do auta
-Tak, tak- powiedział i spojrzał na mnie i uniósł kąciki ust.Ruszyliśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz